KKK

Korduma kippuvad küsimused

Kui tihti laovarusid täiendatakse?

Varud saabuvad mitu korda nädalas.

Toode, mida soovin, on laost otsas. Millal seda juurde tuleb?

Soovitud kaup saabub järgmise tarnega. Soovitame sul oma e-posti aadress toote lehele sisestada. Siis saad teate niipea, kui see taas saadaval on.

Kas ma saan oma tellimust jälgida?

 Oma tellimuse olekut näed siit

Mida pean tegema, kui osa tellitud kaubast on puudu?

Kui saadud kaubad ei vasta tellimusele, kirjuta meile e-posti aadressil [email protected] või helista numbril +372 880 1940 (esmaspäevast reedeni, kell 8–17)

Kui kaua tarne aega võtab?

Tavaliselt tarnitakse kaubad 2 – 4 tööpäeva jooksul.

Kas ma saan kättetoimetamisel sularahas tasuda?

Sellist võimalust pole. Tellimuse eest tuleb tasuda internetipanga või pangaülekande kaudu.

Sisestasin tellimisel valed kontaktid/kättetoimetamise andmed, kuhu pöörduda?

Kirjuta meile e-posti aadressil [email protected] või helista numbril +372 880 1940 (esmaspäevast reedeni, kell 8–17)

Kas ühe ostu jaoks on võimalik kasutada kahte kinkekaarti või sooduskoodi?

Ühe ostu puhul kehtib ainult üks kinkekaart või sooduskood.

Kas tellimuse eest on võimalik tasuda ühel inimesel ja kohale toimetada teisele?

Jah. Tarneandmete juurde on oluline sisestada isiku kontakttelefon, kellele tellimus toimetatakse.

Kas ma saan oma tellimuse tühistada?

Tellimuse saab tühistada ainult siis, kui see pole veel ära pakitud. Selleks võtke meiega ühendust telefoni teel +372 880 1940 või [email protected]

Millal ma kinkekaardi saan ja kus saan seda kasutada?

Pärast seda, kui makse on edukalt sooritatud, saadetakse kinkekaart sisestatud e-posti aadressile. E-poest ostetud kinkekaardid kehtivad ainult e-poes.