Korduma kippuvad küsimused
Kategooria
Korduma kippuvad küsimused
- Tellimusi ei saa pärast nende eest tasumist muuta, sest hakkame neid kohe komplekteerima. Kui tellimus ei ole veel välja saadetud, võtke meiega esimesel võimalusel ühendust kas 💬 Live Chati (alumises parempoolses nurgas) kaudu või e-posti teel aadressil [email protected] – kui saame, siis aitame. Kui pakk on juba välja saadetud, on teil võimalus see kättesaamisel tagastada.
- Kontrollige oma e-postile saadetud jälgimisteavet. Kui pakk ei ole märgitud kohaletoimetatuks kolme päeva jooksul alates väljasaatmisest, siis võtke meiega ühendust 💬Live Chati (alumises parempoolses nurgas) kaudu.
- Saadame teile e-posti aadressile kinnituskirja kohe, kui teie makse on laekunud. Kui te kirja ei näe, siis palun kontrollige oma reklaamide või rämpsposti kaustu. Kui e-kirja ikka ei leia, võta meiega ühendust 💬 Live chati kaudu (ekraani paremas servas, all).
- Kui saadud pakk ei vasta Teie tellimusele, võtke meiega ühendust 💬 Live chat’i kaudu (paremal pool, all).
- Vabandame ebameeldivuste pärast! Palun võtke meiega ühendust 💬 Live Chati (alumises parempoolses nurgas) kaudu või e-posti teel kahe tööpäeva jooksul alates toote kättesaamisest ning lisage foto kahjustunud tootest – püüame lahendada probleemi nii kiirelt kui võimalik.
- Kui te pole rahul tarnitud kiiresti riknevate kaupade kvaliteediga, nagu toiduained ja joogid, millel on lühike säilivusaeg ja mida tuleb hoida külmkapis vastavalt tootja määratud temperatuurile, peate võtma meiega ühendust hiljemalt 72 tunni jooksul alates kaupade kättesaamisest. Kehva kvaliteediga toote kohta ühendust võttes on vaja esitada foto saadud defektsest tootest.
- Täitke tellimuse andmetes vastav märge, et ostate ettevõttena, sisestage ettevõtte andmed ja arve genereeritakse automaatselt teie kontole. Arvet saate igal ajal välja printida.