Korduma kippuvad küsimused
Kategooria
Kõige sagedasemad küsimused
- Täiendavate toodete lisamine juba esitatud tellimusele ei ole võimalik.
- Kui te pole oma saadetist määratud aja jooksul kätte saanud, võtke palun ühendust e-posti teel aadressil [email protected] või helistage numbril +372 880 1940 (esmaspäevast reedeni kell 09:00–21:00).
- Kui olete tellimuse esitanud, kuid pole tellimuse kinnitust saanud, võtke ühendust aadressil [email protected], kasutades tellimuse esitamisel antud e-posti aadressi, või helistage numbril +372 880 1940 (esmaspäevast reedeni kell 09:00–21:00).
- Kui saadetis ei vasta teie tellimusele, võtke meiega ühendust e-posti teel aadressil [email protected] või helistage numbril +372 880 1940 (esmaspäevast reedeni kell 09:00–21:00).
- Kui olete saanud kahjustatud saadetise, kirjutage meile aadressil [email protected] või helistage numbril +372 880 1940 (esmaspäevast reedeni kell 09:00–21:00). Kindlasti saatke meile foto vigasest saadetisest ja toodetest.
- Kui te pole rahul tarnitud kiiresti riknevate kaupade kvaliteediga, nagu toiduained ja joogid, millel on lühike säilivusaeg ja mida tuleb hoida külmkapis vastavalt tootja määratud temperatuurile, peate võtma meiega ühendust hiljemalt 72 tunni jooksul alates kaupade kättesaamisest. Kehva kvaliteediga toote kohta ühendust võttes on vaja esitada foto saadud defektsest tootest.
- Täitke tellimuse andmetes vastav märge, et ostate ettevõttena, sisestage ettevõtte andmed ja arve genereeritakse automaatselt teie kontole. Arvet saate igal ajal välja printida.