Vigased tooted ja puudused saadetistes
Vigased tooted ja puudused saadetistes
- Kui saadud pakk ei vasta Teie tellimusele, võtke meiega ühendust 💬 Live chat’i kaudu (paremal pool, all).
- Vabandame ebameeldivuste pärast! Palun võtke meiega ühendust 💬 Live Chati (alumises parempoolses nurgas) kaudu või e-posti teel kahe tööpäeva jooksul alates toote kättesaamisest ning lisage foto kahjustunud tootest – püüame lahendada probleemi nii kiirelt kui võimalik.
- Kui te pole rahul tarnitud kiiresti riknevate kaupade kvaliteediga, nagu toiduained ja joogid, millel on lühike säilivusaeg ja mida tuleb hoida külmkapis vastavalt tootja määratud temperatuurile, peate võtma meiega ühendust hiljemalt 72 tunni jooksul alates kaupade kättesaamisest. Kehva kvaliteediga toote kohta ühendust võttes on vaja esitada foto saadud defektsest tootest.